Logo & Vizuální identita
V dnešní době je velmi důležité mít takový vizuální styl, který si lidé zapamatují a jednoznačně identifikují.
Jednotný vizuální styl je způsob, jakým se firma prezentuje na venek. Mělo by být na první pohled patrné, čím se zabývá a odlišuje od konkurence. Nejedná se pouze o logo a způsob, jak s ním správně nakládat, ale jde také o definici typografie, barevnosti, přípustnosti modifikace, základní prezentační, firemní a propagační
tiskoviny, merchandising, orientační systémy, web a v neposlední řadě důsledně zpracovaný logomanuál. Kvalitně a jednoduše zpracovaný vizuální styl usnadňuje vnitřní i vnější komunikaci každé firmy bez ohledu na její zaměření. Obal prodává, a to platí nejen u zboží, ale také služeb a firem.
Rádi Vám zpracujeme:
- Funkční a kvalitní logo
- Logomanuál (tiskový nebo online)
- Vizuální identitu (vizitky, obálky, hl. papír, ...)
- Tiskoviny, infografika, ikony
- Merchandise (reklamní předměty)
- Informační a orientační systémy